منتديات all4all

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي لكى نستفيد معاً ونتبادل الخبرات
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة منتديات ALL4ALL




ALL4ALL.ROAD2US.COM
 
منتديات العطارالرئيسيةس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول
أهلاً وسهلاً بكم فى منتداكم all4all
 مع أطيب تحيات إدارة المنتدى
 


شاطر | 
 

 اقتراح افتكاسة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
كريم
مشرف
مشرف
avatar

Posts : 104
Reputation : 10
Join date : 26/06/2009
Age : 36

مُساهمةموضوع: اقتراح افتكاسة   السبت يوليو 18, 2009 2:38 pm

افترح على رواد هذه الغرفة أو أي عضو من أعضاء المنتدي الذي يود مشاركتنا في غرفة افتكاسات الآتي :-

1- سنطرح موضوع واحد نفتكس فيه كلنا ولما يخلص أو نحس أن إحنا جبنا أخرنا فيه نشوف غيره
2- الموضوع يكون مفيد عشان الفيده تعم على الكل واولهم احنا عشان انتا لما تدور على فكره جديدة هتستفيد
3- لازم الافتكاسه تكون مُفتكسه مش اي كلام grinder
4- اقترح ان احنا نفتكس في الـ windows
5- وأخيراً أرجو الافتكاس اه اه اه اه قصدي الرد


ملحوظة :
الافتكاس لازم يكون مفتكس عشان لو مكنش مفتكس هتبقى الافتكاسة مش مفتكسة لكن لو الافتكاسة مفتكسه هتبقى جديدة ومفيدة وجميلة ومفتكسه في نفس ذات الوقت وتذكر المثل الإغريقي القديم اللي بيقول ( إن إفتكاس الإفتكاس يجب أن يكون مفتكساً وإلا حلت عليك اللعنة ) :waaaht: اه اه اه سلام بقى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ضى القمر
مراقب عام
مراقب عام
avatar

Posts : 848
Reputation : 9
Join date : 19/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح افتكاسة   السبت يوليو 18, 2009 2:47 pm

اقتباس :
ملحوظة :
الافتكاس لازم يكون مفتكس عشان لو مكنش مفتكس هتبقى الافتكاسة مش مفتكسة لكن لو الافتكاسة مفتكسه هتبقى جديدة ومفيدة وجميلة ومفتكسه في نفس ذات الوقت وتذكر المثل الإغريقي القديم اللي بيقول ( إن إفتكاس الإفتكاس يجب أن يكون مفتكساً وإلا حلت عليك اللعنة ) :waaaht: اه اه اه سلام بقى

لا بجد فعلا معاك حق


امممممممممم احاول اشارك مع انى عارفه فاشلة فى الويندوز

بس المهم احاول اشارك فى الافتكاسات المفتكسة

يعنى اللى بيفتكسوا احسن منى فى ايه grinder

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Totti_1eg
مشرف
مشرف
avatar

Posts : 416
Reputation : 10
Join date : 27/05/2009
Age : 26

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح افتكاسة   السبت يوليو 18, 2009 6:40 pm

فكره برضو



:rokeyrulez:

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
اقتراح افتكاسة
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات all4all :: المنتديات العامة :: إفتكاسات-
انتقل الى: